keskiviikko 13. tammikuuta 2016

Yhteenveto kurssista

Opin käyttämään adoben photoshoppia niin, että osaan siitä perusasiat joilla tulee jo toimeen. Opin tekemään kuvia pohjiin oikeanlaisilla suunnitellu mitoilla. Opin kurssilla enemmän sosiaalisen median merkityksestä mainonnassa ja tiedon hankinnassa. En tiennyt paljoa aiheesta ennen kurssia joten olen oppinut melko paljon. 

Markkinointiviestinnän projektin vaiheet ovat projektin määrittely (vastaa kysymykseen miksi projekti tehdään), projektinsuunnittelu, (Tärkein pointti on aikataulut ja resurssit) projektin toteutus (vaikuttavuus) ja projektin päättäminen (Tulevaisuudennäkymät ja vaikutukset). 

Herätti ajatuksia markkinointiviestinnän merkityksestä verkkokaupassa. Verkkomarkkinoinnin merkittävyys kehittyy kovaa tahtia yhteiskunnassa. Oppimani on herättänyt minulla ideoita, kuinka voisin kehittää verkkokauppaa eri markkinointiviestinnän keinoilla. 

Mikään ei jäänyt askarruttamaan tai epäselväksi

Näen markkinointiviestinnän ja kampanjoinnin erittäin tärkeänä asiana tulevaisuudessa, koska verkkokaupan- ja markkinoinnin suosio kehittyy maailmalla niin kovaa tahtia. Työkalut ja välineet tulevat kehittymään myöskin paljon tulevaisuudessa. Niillä pystyy tekemään nyt jo paljon, mutta niiden merkityksen kasvaessa kehitykseen myös panostetaan enemmän, jotta niistä tehtäisiin parempia, tärkempia ja helpompia. 

Kurssilla oli hyviä tehtäviä, jotka olivat opettavaisia ja mielenkiintoisia ja tarpeeksi haastavia. En keksi siihen mitään kehitettävää. 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti