1. Nimi: The dumb ways to die
Vuosi: 2013
Kategoria: PR
Toimisto: Mccann melbourne
Asiakas: Metrotrains
Se aluksi naurattaa ja hymyilyttää, mutta ei ymmärrä mistä siinä on kyse. Että miksi esitellään erilaisia tapoja kuolla. Jossain vaiheessa se huumori siitä kuitenkin loppuu ja sitten tajuaa miten vakavasti asiasta on kyse. Mainos jää hyvin mieleen.
Kiinnostuin siitä toteutuksesta, koska siinä oli menevää musiikkia ja huvittavia hahmoja.
Toteutuksen huomionherätys keino on kuolema.
2. Nimi: Out door as utility
Vuosi: 2013
Kategoria: Outdoor
Toimisto: Ogilvy france paris
Asiakas: IBM
Herättää minussa ajatuksia, millaisia parannuksia voisi kaupungissa olla.
Kiinnostuin siitä toteutuksesta, koska tuollainen idea on hyvä ja mainos oli mahtavasti ja selkeästi tehty.
Toteutuksen huomionherätys keino on Kaupunkien parantaminen ja ideoiden jakaminen.
3. Nimi: TXTBKS
Vuosi: 2013
Kategoria: Mobile
Toimisto: DDB DM9JAYMESYFU Makati City
Asiakas: Smart Communications
Toteutus on hyvä ja se on hyvällä, tärkeällä asialla.
Kiinnostuin tästä toteutuksesta, koska se oli hyvin suunniteltu. Aihe ja idea on myöskin erittäin hyvä.
Toteutuksen huomionherätyskeino on köyhien maiden ihmiset, koulutus ja sen tärkeys.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti