tiistai 3. marraskuuta 2015

Markkinointiprojektin tietotekniikka

Valitsin nämä pakkauskuvat, koska ne ovat mielenkiintoisen näköisiä ja omaperäisiä.
Nämä pakkauskuvat eivät herättäneet minussa minkäänlaisia tuntemuksia.
Ensimmäisessä kuvassa tekijä pyrkii omaperäisyyteen ja itsensäilmaisuus. Toisessa kuvassa taas perinteisyyteen ja yksinkertaisuuteen kekseliäällä tavalla.
Minun mielestäni tälläisiä pakkauksia ei kannata mennä sorkkimaan.



Seuraavan kuvan valitsin, koska se on tehty hyvin toistensa kanssa toimivilla väreillä. Vain kahdelle, mutta graafinenilme on houkuttava ja hyvä.
Graafinen ilme tällä kuvalla herätti minussa tuntemuksen siitä, että tuote saattaa olla hyvinkin myyvä. Se on tehty ammattimaisesti.
Tekijä pyrkii selvästi ulkoasulla lisäämään tuotteen myyntiä. Kyseessä on siis mainoskuva.
Tuotteeseen voisi ehkä käyttää jonkinlaista taustaa se voisi olla kehittävä tekijä.




Valitsin seuraavan, koska käyntikortit on tehty erittäin hyvin. Graafinenilme toimii ja käyntikortti itsessään on myöskin selkeä.
Tuote herätti minussa sellaisen tunteen, kun näkee jotain luovaa ja modernia.
Ulkoasulla tekijä saattaisi pyrkiä saamaan huomiota.
En kehittäisi tuota mitenkään.



















Valitsin tämän kuvan, koska se on hyvä esimerkki suomalaisesta lehtimainoksesta uutisen muodossa ja minusta se on hyvä.
Ei herättänyt mitään tunteita.
Tekijä pyrkii tuomaan esille jopon pitkää historiaa suomalaisena ja varmanapyöränä, jolla on hallussaan suomalaisten suosio.
Uutiskuva on hyvä eikä vaadi mielestäni minkäänlaisia muutoksia.
























Valitsin kuvan koska siinä on vanha tunntettu entinen mtv pöllö, joka toi mtvlle suuren suosionsa ja on edelleen varsin tunntettu logo.
Kuva herätti minussa lapsuuden muistoja.
Tekijä pyrkii tuomaan esiin suomalaisen television historiaa tunnetun logon avulla.
En kehittäsi kuvaa mitenkään.



Tämä kuva on mielestäni hyvä esimerkki näkyvästä ulkomainonnasta, siksi valitsin sen.
Kuva ei herättänyt minussa mitään tuntemuksia.
Tekijä pyrkii tuomaan esiin kuvalla kansainvälisesti paljon käytettyä markkinointi kikkaa millä tuoda oma yrityksensä esille.
En kehittäsi kuvaa mitenkään.
Valitsin kuvan, koska minussa tässä huomataan mainos jota ei niin usein kaikki näe liikkuessaan. Mutta on hyvä tapa mainostaa niille, jotka sen huomaavat.
Kuva ei herättänyt minussa mitään tunteita.
Ulkoasulla tekijä pyrkii osoittamaan julkisten paikkojen ulkomainonna erilaisia tyylejä.
Olisin itse ottanut kuvassa näkyvästä lattiamainoksesta vähän selkeämmän kuvan, että kaikki näkisi mistä on kyse.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti