Mainonnassa käytän kuvia, joista ilmenee heti palveluni liittyvän musiikkiin. Käytän myös sellaisia kuvia, jotka tukevat palveluni identiteettiä ja kuvastavat mahdollisimman paljon palveluni tyylikkyyttä ja ammattimaisuutta. Haluan myös käyttää mahdollisimman simppeleitä kuvia, joissa on voimakas kontrasti. Kuvien tarkoitus on kiinnittää mahdollisten asiakkaiden huomio ja selventää heti, että kyseessä on bändin mainos.
Kohderyhmääni kuuluvat ihmiset ovat musiikista kiinnostuneista henkilöitä, joille on tärkeää tyylikkyys ja viihtyisät juhlat. Kohderyhmääni kuuluvat henkilöt voivat olla esimerkiksi ravintoloitsijoita tai muita yrittäjiä.
3. Kuvissa nakyy kampanjan musikaalinen identiteetti. Erityisesti kuvissa korostuu kampanjan tyylikäs ja laadukas identiteetti.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti