A = Ensimmäisenä huomion kiinnittää mainoksen iso koko ja kirkkaan keltainen väri. Mainoksessa roikkuu myös romupyörä, mikä toimii tehokkaana huomionherättäjänä.
I = Pyöräilystä kiinnostuneet ihmiset todennäköisesti kiinnittävät välittömästi huomiota jo nimeen (Pyöräpojat) ja romupyörään, joka mainoksessa roikkuu. Kiinnostus herää ottamaan selvää mitä palveluita Pyöräpojat mahdollisesti tarjoavat.
D = Välitöntä ostopäätöstä mainosen perusteella tuskin syntyy, mutta "takaraivoon" jää muistikuva siitä, mihin pyörän voisi viedä esim. huoltoon/hankkia varaosia..
A = Välittömässä pyöränosien tarpeessa oleva henkilö voisi poiketa mainoksen perusteella suoraan liikkeeseen, mutta muutoin toiminta tapahtuu todennäköisesti viiveellä eli silloin, kun pyörä kaipaa huoltoa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti